reklama

Na margo kauzy Bezák

Osobne som z jeho doteraz nevysvetliteľného odvolania dosť sklamaný,smutný. "Aj Pan Jeziš pred Pilatom povedal...ak som zle povedal dokáž...ak nie prečo ma biješ.....?!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

"Ľudskej malosti je tŕňom v oku práve človek ušľachtilý."

Verím však a dúfam, že sa všetko zlo na dobro obráti. Všetci svätí si prešli ťažkými skúškami.Všetko vzali pokorne a dnes ich oslavujeme ako svoje sväté vzory. Trošku odstupu, pokory a nadhľadu, by nezaškodilo ani mnohým " veriacim". Búrlivé komentáre o odstúpení z Cirkvi a podobne, mi prídu dosť unáhlené, priam trápne ! Ak by chcel niekto odísť z cirkvi tak nech sa páči...aspoň sa Cirkev očistí od falošních veriacich. Pretože potom, to v ich srdciach a životoch nebola a nie je viera. My veríme Bohu, ktorý je spravodlivý, nemusíme sa báť. On je víťaz nad všetkým zlom. Nemôžem odchádzať z Cirkvi, keď je to telo Kristovo. Teraz musíme byť verní a dôverovať, je to skúška pre nás. Modlime sa, milujme nebeského Otca, ktorý nikdy neopustí, je nežný dobrý a spravodlivý, majme pevnú vieru a zjednoťme sa radšej v modlitbe za arcibiskupa Bezáka i za Svätú Cirkev.

Boris Laurinec

Boris Laurinec

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som Božie dieťa, a to mi stačí :) Zoznam autorových rubrík:  Zo záhradySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu